Sklep SzarmEtik

niedziela, 5 lutego 2017

Post :)

Witajcie :)

Po dłuższej przerwie powracam. Mam nadzieję, że teraz będę systematycznie dodawać posty na blogu. Moja nieobecność była spowodowana brakiem czasu. Przez ostatnie miesiące miałam remont całego domu i większość wolnego czasu poświęcałam się właśnie temu. Oczywiście nie udało się jeszcze wszystkiego zrobić, ale nie zostało już tego dużo i stopniowo się będzie dokańczać. Praca, remont i zero odpoczynku...było to trochę męczące i praktycznie nie miałam sił na nic innego. Dopiero od niedawna mam trochę czasu na odpoczynek.


Mój ostatni post był zapowiedzią na planowane rozdanie na blogu i niestety nie zdążyłam przed remontem tego zrobić. Planuje jakoś w najbliższym czasie dokończyć to co obiecałam i zamieścić posta z rozdaniem, ale to może trochę później nastąpi niż w kolejnym poście.

Za ok. tydzień (prawdopodobnie na weekendzie) postaram się wstawić posta z biżuterią.

Pozdrawiam wszystkich ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz