Sklep SzarmEtik

niedziela, 4 maja 2014

Pierścionek z różowym kamykiem

Witajcie wszyscy!
Dawno się nie odzywałam, ale czasami tak bywa w życiu, że trzeba zająć się innymi rzeczami, odpocząć od wszystkiego, zregenerować siły. Mam nadzieję, że w końcu znowu zacznę częściej pisać posty...może tym razem uda się to spełnić ;)
Ostatnio bardzo często pytano się mnie czy nadal robię biżuterię i prowadzę bloga. Teraz tym wpisem mogę to potwierdzić - tak, nadal to robię :)

A oto pierścionek, który zrobiłam dzisiaj :) Nie wiem czemu, ale zdjęcia rzeczy, które miałam przygotowane wcześniej nie podchodzą mi, dlatego musiałam zrobić coś nowego...


Pamiętacie naszyjnik z tym kamieniem (KLIK)? Można potraktować pierścionek jako komplet do niego. Starałam się znaleźć odpowiednią i również ozdobną bazę jak przy naszyjniku :)



Chciałam jeszcze dodać, że w najbliższym czasie też nie będę miała dużo czasu, ale postaram się wstawiać przynajmniej po 1 poście tygodniowo - od czegoś trzeba zacząć ;) Potem będę się starała wygospodarować trochę więcej wolnego czasu...


Materiały: jaspis cesarski kaboszon różowy; ozdobna baza pierścionka w kolorze srebra - 18x13 mm.
Wymiary: średnica kaboszona 18x13 mm; baza regulowana.

Pozdrawiam was wszystkich bardzo serdecznie! :D

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny kamień w pierścionku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba odcień tego kamienia. Jest bardzo ładny :)

      Usuń