Sklep SzarmEtik

wtorek, 18 marca 2014

Pierścionek biała lawa

Hej :)
Nie było mnie tutaj dość długo....prawie 3 tygodnie. A wcześniej sporadycznie pisałam posty. Przez ostatnie 1.5 miesiąca musiałam się zająć prywatnymi sprawami, ale niestety nie wszystko układa się po naszej myśli...ten rok nie jest zbyt dobry. Teraz już powoli wracam do blogowania. Od paru dni zbierałam się do napisania posta, ale to nie miałam nadal zdjęć zrobionych, a to weny brak i tak odkładałam wszystko na później. Dobrze, że Elle pisała posty, więc aż tak pusto tutaj nie było przez ten czas ;) Jak zacznę pisać to może znowu będę miała większą ochotę do prowadzenia bloga.

Dzisiaj pokaże wam pierścionek z takiego samego rodzaju kaboszona co naszyjnik turkusowy, ale w kolorze bieli. Oto on:



Niestety na zdjęciach nie widać jaki ładny jest ten kaboszon. O wiele lepiej wygląda na żywo...




Materiały: baza pierścionka srebrna; kaboszon żywiczny brokatowy biały.
Wymiary: średnica kaboszona 12 mm; pierścionek regulowany.

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Śliczny jest :) Uwielbiam dziewczyny waszą biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że biżuteria się podoba :)

      Usuń