Sklep SzarmEtik

czwartek, 27 lutego 2014

Kolczyki pączki

Witajcie :)
Postanowiłam, że dzisiaj w końcu napisze kolejnego posta. Można powiedzieć, że to zawsze jakaś odskocznia od codzienności...Po wielu ukazujących się informacjach w sieci, dowiedziałam się, że to już dzisiaj wypada tłusty czwartek (czasami internet się przydaje). Ostatnio nie zwracam uwagi na takie rzeczy. Nie planowałam tego, ale akurat tak wyszło, że mam do pokazania pączki kolczyki, o których pisałam w ostatnim poście. Jak znalazł na dzisiejszy dzień...

Tak się prezentują kolczyki:

z przodu

wiszące

Dla przypomnienia, podaje link do recenzji kolczyków, wystawionej przez Asie S. z bloga wszystkozafreeee:
http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/kolczyki-paczki-recenzja.html

na przemian ;)

od tyłu

Materiały: modelina - cielista, ecru, jasny fiolet; bigle posrebrzane.
Wymiary: średnica pączka ok. 22 mm.

Chciałam jeszcze napisać, że biżuteria z modeliny może się nie ukazywać na blogu przez jakiś czas. Na szczęście mam zapas innej biżuterii, więc będę pokazywać to co już jest zrobione.

A wy co myślicie o tych pączkach?
Pozdrawiam :)

2 komentarze: