Sklep SzarmEtik

niedziela, 5 stycznia 2014

Perła w oprawce

A teraz coś na złoto:

Zauważyłam, że w moich pracach zdecydowanie brakuje ciepłych kolorów, a już w ogóle nie ma nic w brązach. Poszukałam, pokombinowałam i oto co powstało:
Kolczyki wykonane wg tutorialu Natalii.
Wykorzystane koraliki: Toho Round 11o PFG Starlight oraz Silver-Lined Smoked Topaz. W środku brązowa perełka, średnica 10mm, odkopana z szufladki 'różne' ;) więc nie jestem w stanie nic o niej więcej powiedzieć ;)
Średnica całości 2,2 cm.

Pozdrawiam!
    i przypominam o CANDY! jeszcze tylko do końca jutrzejszego dnia można się zapisać!
:)

5 komentarzy:

  1. Kolczyki są prześliczne i masz rację w ciepłych kolorach , uwielbiam brązy , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są po prostu booooskie! Absolutnie w moim typie :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, co to za cudo! Jak Ty to zrobiłaś? Podziwiam, podziwiam Cię!

    http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dopiero się uczę, więc takie słowa bardzo motywują :) robilam wg tutorialu, do którego link podałam w poście :) pozdrawiam

      Usuń