Sklep SzarmEtik

środa, 29 stycznia 2014

Naszyjnik z konikami

Parę dni milczałam, ale dzisiaj udało mi się napisać kolejnego posta :) W grudniu, jak był dzień darmowej dostawy, poczyniłam spore zakupy w różnych sklepach...dużo tego było. Mimo sporych zakupów, zawsze się okaże, że czegoś brakuje. Wy też tak macie? ;)

Teraz namiętnie próbuje tworzyć, łączyć,itd. biżuterię z nabytych materiałów. Czasami ciężko jest coś ze sobą połączyć...

Do tego kaboszonka też nie mogłam się zdecydować na oprawkę, ale naszyjnik wyszedł w końcu tak:




Materiały: złota ramka; kaboszon konie; łańcuszek anchor złoty; zapięcie federing.
Wymiary: średnica kaboszona 25 mm;  długość łańcuszka ok. 72 cm.

Mam nadzieję, ze już wkrótce pokażę kaboszonki z moją własną grafiką...już mam parę pomysłów w jakiej formie je wykonywać i z jaką tematyką. Zobaczymy czy mi to wyjdzie. Na pewno dam znać :)

Pozdrawiam :)

5 komentarzy: