Sklep SzarmEtik

wtorek, 21 stycznia 2014

Fineasz i Ferb

Kolejny post! :D Jak na razie udaje mi się regularnie zamieszczać posty. Mam nadzieję, że już tak zostanie... Dzisiaj mam do pokazania wkręty, które robiłam na zamówienie świąteczne.

Przedstawiają one postaci z bajki "Fineasz i Ferb".
Gdy dostałam zamówienie na nie, to tak średnio na jeża kojarzyłam tą bajkę. Dopiero jak zobaczyłam zdjęcia przypomniało mi się, że kiedyś widziałam jakieś zeszyty z tymi postaciami :P Na tyle się kończy moja wiedza na ich temat, ale ze względu na zamówienie obejrzałam jeden świąteczny odcinek ;) I moja zmora, który ma zielone, a który czerwone włosy...do tej pory mi się myli i oczywiście, pisząc posta, musiałam sprawdzić, żeby gafy nie popełnić ;)

FERB:

z daleka (bez werniksu)

z bliska (bez werniksu)

w pudełeczku (pomalowane werniksem)

Materiały: modelina - zielona, biała, niebieska, cielista; wkręty ze stali chirurgicznej; silikonowe baranki; werniks satynowy Sculpey.
Wymiary: ok. 1.8 cm.
 
FINEASZ:

z daleka (bez werniksu)

z bliska (bez werniksu)

w pudełeczku (pomalowane werniksem)

Materiały: modelina - biała, niebieska, różowa, czerwona, cielista; wkręty ze stali chirurgicznej; silikonowe baranki; werniks satynowy Sculpey.
Wymiary: ok. 1.5 cm.

Oczywiście jak to ze mną bywa, zdjęcia robiłam na szybko i w ostatniej chwili...

Jak wam się podobają wkręty z Fineaszem i Ferbem? :)

6 komentarzy:

  1. Urocze:D
    Uwielbiałam to kiedyś oglądać:P
    W wolnej chwil zapraszam do siebie na candy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Niestety ja nie miałam okazji do obejrzenia większej ilości odcinków niż 1...bajka nie z moich czasów ;)
      Z przyjemnością zajrzę co ciebie na bloga :)

      Usuń
  2. Cudowne <3
    Uwielbiałam to oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może kiedyś zobaczę więcej odcinków tej bajki ;) hehe

      Usuń