Sklep SzarmEtik

wtorek, 17 grudnia 2013

Pandorka

Witajcie :) Dawno się nie pokazywałam, ale zawirowania związane z pracą, a raczej jej zmianą wymagają ode mnie dużo czasu i na przyjemności pozostaje niewiele. Większość wolnego czasu zużywam na tworzenie różnych cudeniek, ale już ze zdjęciami nie zawsze chce mi się bawić :(


Dzisiaj chcę pokazać Wam koralik modułowy, który powstał z koralików Toho SuperDuo Iris Blue.
Chciałam stworzyć kolczyki, ale jakoś mi nie wychodziły, a żal było psuć to co już uplotłam. Kombinowałam, kombinowałam i znalazłam jego przeznaczenie.






Koralik ładnie się mieni różnymi kolorami, wielkością nie odbiega od 'kupnych' koralików.

Dużo z Was ma tego typu bransoletki? Macie jakieś fajne koraliki? Mnie moja trochę denerwuje, bo strasznie lata po ręce, a ja wolę jednak trochę bardziej 'ustatkowane' bransoletki ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz