Sklep SzarmEtik

niedziela, 1 grudnia 2013

Meeega paki

Skoro hakama kilka razy już chwaliła się swoimi zakupami, to i ja się pochwalę. A co! ;)
Ten tydzień był obfity w przesyłki, więc zebrałam je w jeden post. Oto co zawitało do mnie w tym tygodniu:
Jest tego trochę, to może tak w skrócie:
1. styropianowe kulki o średnicy 6 cm - 6 szt.
2. kordonek Kaja - 7 szt.
3. nici Talia 120 - 7 szt.
4. obcinaczka do nici (to zielonkawe koło zielonego i niebieskiego kordonka)
5. koraliki Toho 11o - różne kolory i opakowania
6. bransoletka złota z czarnymi koralikami - gratis od sklepu
      jako drugi gratis dostałam 4 kuleczki satynowe metalowe 4mm, takie jak te -> kulki, niestety nie załapały się na grupowe zdjęcie ;)

No i wreszcie skończyłam swoją pierwszą bransoletkę szydełkowo koralikową. Szału nie robi, ale jak na pierwszy raz uważam, że całkiem przyzwoicie.


Dałam się ponieść świątecznym przygotowaniom i już zamówiłam prezenty dla mojego M. na Mikołajki i na święta. Te pudełka herbaciane to na Mikołajki, to coś w folii na święta. Oczywiście nie ma w nich herbaty;) a w folii jest część garderoby, ale nie powiem co, bo ma być niespodzianka :)

3 komentarze:

  1. A dziękuję. Pierwsze kroki dopiero ale mam już w planach kolejną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwaim te bransoletki :) bardzo bym chciałą się takiej nauczyć robić:)

    OdpowiedzUsuń