Sklep SzarmEtik

wtorek, 26 listopada 2013

Paczki :)

W ostatnim poście wspominałam o paczkach, które do mnie przyszły i chciałam wam pokazać co w nich się znajdowało :) Pokazuje je z lekkim opóźnieniem, ale mam nadzieję, że się wam spodoba ich zawartość...

Cała zawartość paczek:

wszystkie dobroci :)

A oto co się w nich dokładnie znajdowało:

Sculpey

1) Translucent liquid Sculpey
2) Sculpey bake & bon (klej)
3) Werniks Sculpey gloss glaze
4) Werniks Sculpey satin glaze

Myślę, że o nich napisze coś więcej, w osobnych postach...chcecie?

narzędzia

5) Stalowa praska do wytłaczania wzorów
6) Plastikowy wałek - rzecz, którą można zastąpić posiadanymi w domu przedmiotami. Ale nie żałuje, że go wzięłam, ponieważ dobrze sobie radzi. Na dodatek kosztuje grosze, więc majątku na niego nie wydałam ;) 
7) Zestaw dwustronnych szpatułek stalowych - już teraz nie wyobrażam sobie, żeby ich nie było w moim domowym warsztacie ;) 
8) Zestaw pęset ze stali nierdzewnej

masy plastyczne/polimerowe

 9) Modelina Premo - tutaj nie będę wypisywała kolorów, mam nadzieję, że mniej więcej widać odcienie (13 kostek). 
10) Masa rzeźbiarska

Gratisy:
W sklepie planetart.pl 5 listopada były dawane gratisy do każdego zamówienia. Im większe zamówienie, tym lepszy gratis...a oto co dostałam w gratisie ;)

gratisy

11) Modelina Premo - jedna kostka w odcieniu zieleni (najpierw nie zorientowałam się, że kostka jest w gratisie. Trochę ich zamówiłam i nie policzyłam, a potem jak sprawdzałam nazwy, to się okazało, że są dwa zielone :P)
12) Forma kwiatowa - wolę robić coś własnoręcznie niż przez formy, ale wiadomo, że jest to wygodna rzecz i przez większość osób praktykowana. Na pewno będę próbowała z niej stworzyć kwiatuszki :)

rzeczy ze sklepikdlawas.pl

13) Modelina Fimo soft cielista
14) Polewa liquid o zapachu poziomki - bardzo fajne rozwiązanie, ale chyba następnym razem będę próbowała sama uzyskać zapachowy liquid ;) Kto nie próbuje...
15) Micro kuleczki MIX kolorów - są bardzo drobne...chcę również dokupić trochę większe kuleczki.
16) Łańcuszek
17) Magnes - wykorzystam je do kolczyków sztyftów, ponieważ nie każdy posiada dziurki w uszach, a lubi kolczyki ;) 
18) Nożyk

Rzeczy dla mnie, na umilenie czasu i nie tylko ;)

czytnik do kart

19) Czytnik do kart - brat mi przywiózł aparat i gdy nie znaleźliśmy kabelka, zamówił mi czytnik. To dzięki niemu mogę pokazywać wam moje wyroby :D

umilacze :)

20) Skórzane kwiatki czerwone i czarne - posłużą mi do przyszycia na spodniach i na torbie.
21) Granulki do kominka - razem z koleżanką zamówiłyśmy sobie na spółę granuli o zapachu (jak dobrze pamiętam) tropikalna wyspa. Również do zamówienia dołączył...
22) Zestaw wosków do kominka - zestaw 34 i 7 wosków. Był bum na nie, więc my też uległyśmy :D Także z miłą chęcią zapraszam do Kasi na bloga -> thebeautynotebookbykat.

A teraz zdjęcie dla wszystkich na poprawę humoru:

uśmiech proszę :D

Gdy otworzyłam paczkę od planetart, ujrzałam na gratisie miły akcent - uśmiechniętą buźkę :) Także też z wami chcę się nią podzielić i sprawić uśmiech na waszych buziach...mam nadzieję, że przynajmniej na chwilkę mi się to udało :)

Jak tym razem paczki wam się spodobały? :)

8 komentarzy:

  1. Nie kumam po co Ci większość tych rzeczy, bo się zupełnie na tym nie znam, ale fajnie sobie tak pooglądać :)
    Buźka sprawiła, że i ja się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie dziwię się, a pooglądać zawsze można ;) Cieszę się, że buźka wywołała uśmiech na twojej twarzy :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O tak :D Kiedyś nie myślałam, że paczki mogą sprawić tyle radości ;)

      Usuń
  3. Ale wielkie zakupy, wow. Ja w tym miesiącu kupiłam sobie w tym sklepie liquid sculpey i mini wykrawaczki- na tyle mogłam sobie pozwolić. Ile kosztował ten wałek? Zastępuję wałek pustym opakowaniem po lakierze do włosów i niby się sprawdza ale myślę że w końcu kupię wałek. Zainteresowała mnie też zapachowa polewa- słodkości robiłam tylko kilka razy ale fajna sprawa... Faktycznie to pachnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystałam z okazji póki jeszcze mogłam zrobić większe zakupy, a jak wiadomo, np. liquid, werniks starczą na długi czas ;) Co do polewy zapachowej, to faktycznie pachnie...niedługo będzie post z babeczką i zapachowym liquidem, wtedy więcej napisze ;) Wałek kosztował jedyne 2.99 zł ;) Też próbowałam różnych rzeczy do wałkowania modeliny (po lakierze również), ale jakoś zawsze było coś nie tak i szukałam czegoś lepszego...próbowałaś użyć jako wałka świecy? Jak dla mnie jest najlepsza z domowych przedmiotów ;)

      Usuń
    2. 2,99??? Szkoda że się nie przyjrzałam bardziej asortymentowi sklepu. Opakowanie po lakierze jest w miarę ale denerwuje mnie to że trzeba uważać by się nierówności nie odbijały a zdarza się... 3zł i byłoby po problemie. O świecy nie pomyślałam- dzięki za wskazówkę. Czekam na ten post o liqudzie :)

      Usuń
    3. Czasami warto spojrzeć dokładniej. Też często żałuję, że czegoś nie zauważyłam ;) Cieszę się, że mogłam w czymś pomóc i doradzić...daj znać czy świeca się sprawdziła u ciebie ;)

      Usuń